Terug

Verzending & Bezorging

Belangrijke update rondom de extra maatregelen tegen het coronavirus

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus is het bij PostNL veel drukker dan normaal. Dit houdt in dat er vertragingen kunnen optreden in zowel de verwerking als levering van pakketjes. Hiervoor uiteraard onze excuses! Wij vragen je om enig begrip voor deze situatie, daar PostNL er alles aan doet om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

Voor Nederlandse afleveradressen geldt:
Vanaf maandag 16 maart tekent de bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen zij om het contact tussen mensen te minimaliseren. De bezorger zal je vragen om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld.

Voor Belgische afleveradressen geldt:
De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten is. In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien je bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft. Je wordt op de hoogte gebracht zodra je het pakket kan ophalen bij de betreffende locatie.

Kabelmaatje.nl levert alleen aan adressen in Nederland en België. Woon je in een ander land en wil je graag een bestelling plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice, we denken graag met je mee!

Bij het afronden van je bestelling heb de je keuze uit twee verzendopties:

Brievenbuspakket zonder Track & Trace

Onze standaardverzendoptie is een brievenbuspakket zonder Track & Trace, je hoeft hierdoor niet thuis te zijn voor de aflevering, handig! Past je bestelling niet door de brievenbus*? Dan wordt je bestelling bij deze verzendoptie automatisch als normaal pakket zonder Track & Trace verzonden. Deze verzendoptie is standaard gratis.

Besteld vóór 18:00 uur opBezorgd in Nederland opBezorgd in België op
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagMaandag
VrijdagZaterdagMaandag
ZaterdagDinsdagDinsdag
ZondagDinsdagDinsdag

*Grote bestellingen en/of producten passen niet altijd door je brievenbus. Indien dit het geval is, passen we jouw pakket automatisch aan naar een normaal pakket. Hier hoef je zelf niets voor te doen.

Normaal pakket met Track & Trace

Bij deze verzendoptie versturen wij jouw bestelling als normaal pakket met Track & Trace code, ongeacht of de bestelling door de brievenbus past of niet. Voor zendingen met track & trace rekenen wij €2,95 bovenop de totaalwaarde van de bestelling. Ben je niet thuis en past het pakket door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen deze via de brievenbus te leveren om zo de levertermijn te kunnen hanteren.

Besteld vóór 18:00 uur opBezorgd in Nederland opBezorgd in België op
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagMaandag
VrijdagZaterdagMaandag
ZaterdagDinsdagDinsdag
ZondagDinsdagDinsdag

FAQ: Bezorgen jullie op feestdagen?

Onze pakketten worden altijd geleverd met PostNL, op dagen waarop zij bezorgen. PostNL bezorgt in de meeste gevallen geen post en pakketten op feestdagen en zondagen, bestel je de dag vóór een feestdag? Dan kan het dus iets langer duren voordat je bestelling wordt bezorgd.

FAQ: Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Afhankelijk van de gekozen bezorgoptie wordt je order op de dag van bestelling verstuurd. In Nederland ontvang je deze meestal binnen één werkdag, bestellingen naar België worden binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd.

Helaas kan het gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, in de meeste gevallen wordt het pakket alsnog afgeleverd al dan niet met vertraging. Daarom vragen we jou om in Nederland 5 werkdagen en in België 8 werkdagen af te wachten vanaf de dag van verzending, de kans is groot dat de bestelling binnen deze periode alsnog wordt bezorgd. Heb je na deze periode je pakket nog niet ontvangen? Dan ontvangen we graag onderstaande gegevens in een e-mail naar [email protected]:

  • Je ordernummer
  • Het verzendadres (deze vind je in de orderbevestiging en in uw account)
  • Een korte toelichting van het probleem
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »